Jak rozłożyć Sony Ericsson K750i

Archiwum
 
Skowyt - Darmowe strony i fotoblogi

Temat: Demontaż Sony Ericsson K750 i
Mam problem z k750i. Otóż pod wyświetlaczem zebrał się kurz i nie za bardzo wiem jak go rozebrać. Czy normalnie wystarczy odkręcić śrubki przy baterii by tam się dostać ? Próbowałem coś znaleźć w google , lecz albo pliki już wygasły albo nie mogłem odtworzyć danego pliku. Dlatego szukam tutaj pomocy. Jeśli nie możecie pomóc ,trudno , tylko proszę komentarze zostawić dla siebie. Chcę się tylko kurzu pozbyć bo jest to uciążliwe , to wszystko.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=472287



Temat: kuz!!!
Mam pytanie jak rozebrać sony ericssona k750i??? potrzebuje bo kuż dostał sie pod obudowe i kiepsko widze ekran.
Źródło: baloniki.info/viewtopic.php?t=7926


Temat: Gry java - wasze recenzje i opinie
Gothic 3: The Beginning

Gdy tylko dowiedziałem się, że firma HandyGames wydała mobilną wersję Gothica nawet się nie zastanawiałem żeby ją zdobyć. Mnie udalo się dostać nawet polską wersję językową. Już sama waga pliku (ponad 450 kb!) mogła wiele wskazywać. Ale wszystko po kolei...
Najpierw opiszę fabułę, ale nie opowiem za dużo, bo nie chcę zdradzać zbyt wiele szczegółów. W grze wcielimy się w postać nekromanty Xardasa. Trafiamy na wyspę na której znajduje się miasto Khorinis i (oczywiście) musimy uratować świat gry przed orkami, zbójcami i złymi magami. Żeby pokonać zło wykonujemy zadania wątku fabularnego, który sprowadza się do przekonania do siebie czterech największych magów na wyspie oraz zdobycie czterech kluczy magicznych, a następnie zlikwidowanie 'bossa' na końcu. Gdyby się zastanowić to misje są różne, ale skupiają się i tak na zlikwidowaniu jakiegoś przeciwnika bądź ich grupy. I co bardzo mnie zaskoczyło: jest też kilkanaście misji dodatkowych, nie mających wpływu na fabułę! Tak się dba o klienta
Na początku rozgrywka jest dość trudna. Nasz bohater ma niski poziom doświadczenia by dalej się rozwijać i zbyt małe punkty wytrzymalości żeby móc dźwigać lepsze bronie. Więc początek gry to przemieszczanie się po mapie i wchodzenie w konfrontacje ze stadkami zwierząt i nabijanie levela. Później powrót do miasta, wymiana punktów na cechy, zakup lepszego uzbrojenia i wykonanie zadania które wcześniej było zbyt trudne. Później mamy już na tyle zbilansowane cechy, że takie byle ścierwojada jednym machnięciem miecza można położyć, ale na przykład taki przywódca zbójców jest nadal zbyt mocnym przeciwnikiem. Dlatego dalej rozwijame nasze cechy. Punkty doświadczenia dostajemy za uzyskanie kolejnego levela, a konkretnie 10 pointów. Możemy ja zamienić na siłę, zręczność lub zdrowie u nauczyciela w Khorinis. U innych nauczycili możemy podszkolić się w strzelaniu z łuku lub kuszy. U innych w obsłudze broni jedno- lub dwuręcznej. U jeszcze innego możemy polepszyć umiejętność otwierania zamków. Ale nie ma co rozmyślać nad tym na co wydać punkty, bo za chwilę możemy pójść w teren i po trzech-czterech spotkanaich z przeciwnikami mamy kolejny poziom i następne punkty.
Teraz może troszkę o itemach. Przedmiotów jest sporo, ale nie oszukujmy się, głównie będą potrzebne tylko napoje uzdrawiające i wytrychy. Każdy z przeciwników coś po sobie zostawia, a my możemy to zabrać ze sobą i później sprzedać u handlarza w mieście.
Ciekawym rozwiązaniem ze strony twórców gry jest motyw ze skrzyniami i wytrychami do otwarcia. Praktycznie w każdym miejscu gdzie się ruszymy są skrzynki, które zawsze coś skrywają. Otwieranie zamka polega na wciśnięciu klawisza 4 lub 6 zależnie który pin chcemy podważyć. Oczywiście jeśli wciśniemy zły klawisz to wytrych się łamie.
Teraz poruszę sprawę świata gry. Widok ogólny to mapa calego świata gry. Gdy akurat nie jesteśmy w jakimś miejscu gdy możemy sterować bezpośrednio bohaterem (miasto, świątynia, jaskinia itd.) to poruszamy się właśnie po tej mapie. Jest na niej zaznaczone położenie wszystkich miejsc na wyspie: świątyń, jaskiń, miast, podwórek itd. Gdy figurką bohatera najedziemy na dane miejsce pojawia się możliwość zmiany lokacji. Wtedy sterujemy Xardasem bezpośrednio, czyli możemy walczyć, rozmawiać itd. Ciekawie też rozwiązano walki z napotkanymi przeciwnikami. Gdy poruszamy się po mapie widoku ogólnego często wyskakuje okienko z zapytaniem: 'Napotkano grupę dzikich zwierząt. Czy chcesz zmienić lokację?' i wtedy możemy przyjąć albo odrzucić propozycję. Jeśli potwierdzimy to widok przechodzi do tego terenu i możemy zmierzyć się z wrogiem. Jeśli odrzucimy to można dalej przemieszczać się po mapie widoku ogólnego. Jedyne co jest bardzo denerwujące to długie ładowanie podczas zmiany lokacji.
I na koniec może opiszę jeszcze polonizację. Ogólnie nie mam nic do zarzucenia. Polonizacja zrobiona solidnie, bez żadnych literówek, przekręceń czy temu podobnych wpadek. Ludzie którzy przyczynili się do przetłumaczenia wiedzieli o czym piszą i bardzo zabawnie przetłumaczyli niektóre kwestie (szczególnie rozłożył mnie dialog z nauczycielem-pijaczkiem w Initrii) lub po prostu zrozumiale. Świetna robota!

W tej recenzji nie napisałem o bardzo wielu rzeczach. Mam nadzieję, że to zachęci was do zagrania w ten genialny produkt
I podsumowując: Gothic 3 na komórkę jest jak dla mnie w pierwszej 5 najlepszych gier java. Jest to pokaz jak powinny być robione gry mobilne. Solidna, długa (grałem w nią ponad tydzień po kilka godzin dziennie!), pomysłowa, zoptymalizowana i innowacyjna. Tak powinno być!

Testowano na Sony Ericsson K750i
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=7664




 
Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates